>Incomod. Leapsa

Standard

>

Mi-a fost teamǎ de aceastǎ leapşǎ. Dar eu vreau sǎ îmi înfrunt temerile. Sunt doar câteva întrebǎri incomode. Am preluat-o de la Milogul.SRL, care a preluat-o de la Altu, am mai vǎzut-o la Carbonaru‘ şi recent, la Stand down cafe
Nu pot oferi un rǎspuns clar nici mǎcar la prima întrebare. Nu pot decide, chiar nu pot.
1. Eşti într-o situaţie unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilinţă şi Bătaie. Tu ce alegi şi de ce?
Dureazǎ pânǎ mǎ decid. Probabil primesc bǎtaie din cauza asta.
2. 3+4= 5 este posibil?
Da, e posibil (asta pentru a confirma ipotezele misogine enunţate de Standdowncafe)😛
3. Dacă cineva mâine îţi pune pe masă 1 milion de euro şi îţi spune să omori pe cel mai bun prieten/a, ai face-o?
Nu.
4. Spui întotdeauna adevărul?
Nu. Incerc sǎ nu-l înlocuiesc cu o minciunǎ, ci doar sǎ îl omit, uneori, faţǎ de anumiţi oameni. Nu toatǎ lumea vrea adevǎrul.
5. Eşti la un pas să îţi realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuşi trebuie să faci un compromis pe care în mod normal nu l-ai face. De reţinut e că de nu faci acel compromis s-a zis cu visul tău pentru totdeauna. Ce faci?
Depinde dacǎ visul meritǎ compromisul. Cântǎrind compromisul care mi se cere sǎ îl fac, îmi voi da seama şi cât de ,,mare” e visul meu. Dacǎ e un compromis cu care aş putea sǎ trǎiesc restul vieţii, care nu mi-ar sta pe conştiinţǎ şi care m-ar lǎsa sǎ mǎ şi bucur eventual de împlinirea visului meu, da, l-aş face.
6. Ai înşelat, furat vreodată?
Da, da. (mergeam la furat de mere dulci şi zmeurǎ, ce vremuri…)
7. Ce părere ai despre zicala: Creează-i unui om DORINŢA şi se va fute pe ele principii, vise, etc.
Din cauza aceasta sunt aşa puţini oameni care ţin cont de principii?.. ,,Dorinţa” este o trǎsǎturǎ permanentǎ mi se pare, nu trebuie ,,creatǎ” în mod special. Mereu ne dorim câte ceva, altceva, mai mult, mai diferit, mai…..
8. Ţi s-a făcut vreodată o observaţie negativă în pat? Dacă da, care a fost aceasta?
Mi s-au fǎcut observaţii constructive. Ce e rǎu/negativ în asta ? :)
9. Eşti în situaţia de a decide într-o situaţie fără ieşire. Trebuie să ordoni moartea unui milion de oameni pentru a salva alte 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion, atunci vor muri toţi. Care e decizia ta?
Logic, aş sacrifica milionul de oameni pentru a salva miliardele. Practic, nu aş putea face asta. Deci, îmi dau demisia şi las alt incompetent sǎ ia astfel de decizii.
10. Ce aplicaţie/formula matematică ne poate da răspunsul =123456789?
Acelasi numǎr înmulţit cu 1 ?    Erau câteva ,,frumuseţi” ale matematicii, dar eu o ştiam pe cea inversǎ…. :
123456789 x 8 + 9 = 987654321
11. Pentru ce sumă ţi-ai închiria timp de o săptămână parteneră/ul?
Nu conteazǎ suma, ci doar dacǎ el îşi doreşte sǎ fie ,,închiriat”. Nu practic nici sclavia, nici traficul de persoane😀
12. Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Foarte probabil. Nu de alta, dar când mi-e foame devin foarte irascibilǎ.
13. Când ai făcut ultima oară sex şi cu cine?
Cu cine e evident, dar chiar detalii nu divulg.
14. Îţi prinzi partenerul în pat cu o altă persoană, în timp ce fac sex. Cum ai reacţiona?
Aş pǎrǎsi locul în cea mai mare vitezǎ. Apoi aş reacţiona, probabil… şi aş încerca sǎ îmi suprim memoria vizualǎ.
15. Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar fi primele 7 lucruri pe care le-ai face?
M-aş plimba prin Univers. Aş mai crea un sistem solar. Aş modela puţin unele galaxii, pentru a-mi exersa abilitǎţile estetice. Aş upgrada fiinţele alea mici de pe Terra (le-aş mai insufla oleacǎ de raţiune?). Aş mai crea o rasǎ, în altǎ galaxie. Aş crea îngerii, dacǎ nu existǎ deja (dacǎ existǎ, i-aş elibera din datorie, poate s-au obosit sǎ mǎ slǎveascǎ de o eternitate). M-aş bucura de linişte.
16. Dai bani la cerşetori?
Doar la unii, doar uneori. Am preferaţii mei, vreo 2-3.
17. Mâine e sfârşitul lumii. Ai 24 de ore la dispoziţie. Ce-ai face în aceste 24 de ore?
Aş petrece timp cu cele mai dragi fiinţe, ce aş putea sǎ fac?
18. Eşti într-o celulă de 2/2 cu încă un partener de 10 ani. În tot acest timp ai fost pus/a la cele mai groaznice chinuri posibile. Într-o zi ţi se oferă posibilitatea de a scăpa de toate acestea. Trebuie doar să-i oferi cele mai groaznice chinuri colegului de celulă timp de 2 ani. Ce alegi? Să te chinuie în continuare sau să-l chinui tu pe colegul de celulă?
Aş vrea sǎ spun cǎ aleg sǎ mǎ chinuie în continuare, însǎ nu ştiu ce fel de persoanǎ aş deveni dacǎ aş fi supusǎ la ,,cele mai groaznice chinuri posibile’’
19. Într-o zi te sună cineva şi îţi spune că ştie cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce şi cât vrea va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?
Dacǎ deţin un astfel de secret care ar putea distruge totul, nu prea merit sǎ fiu acolo. Nu dau nimic, sǎ spunǎ.
20. O părere personală obiectivă despre autorul care ţi-a trimis leapşa. Minim 50 de caractere.
Şi personalǎ şi obiectivǎ?? Aoleu.
Întunecimea Sa Milogul e un individ inteligent, diplomat, din câte am observat, gazdǎ bunǎ şi simpaticǎ. Personal, îmi place sǎ schimb idei cu el. Obiectiv, este un bun moderator.
Transmit pacostea lui Cosmin, aşa de curiozitate😀

11 responses »

  1. >Multumesc pentru caracterizare, mama nu are internet, da o printez.😀 Acum ma duc sa sarbatoresc, daca am facut macar o impresie buna sper sa ajung in Rai si asa nu era destul de cald in Iad pentru mine,inseamna ca nu am trait degeaba.😀

    Apreciază

  2. >@INTJDa, anumitor aspecte din leapsa le-am dedicat timp si cu alte ocazii. Probabil multi dintre noi am facut-o, mai mult sau mai putin… Insa in cazul intrebarilor ipotetice mi se pare teribil de greu sa ma ,,decid'' asupra unui raspuns. Caci oamenii se schimba. Stiu ca eu cea de acum nu as face cutare lucru, dar cea de peste 10 ani, poate ar face.. sau poate nu, sau ..🙂 @StanddowncafeMa bucur..? :)) Raspunsul a fost asa, in gluma. Dar chiar iti dau dreptate oarecum..@carbonaruAm fost doar sincera :)) Trist este ca nu as da in cap pentru mancare/bani neaparat, cat pentru faptul ca ma irita prezenta norocoasei persoane :)) E o stare de nervozitate ciudata…

    Apreciază

  3. >@ColorblissDa in flacarile iadului, pai tu crezi ca o sa mai simt ceva cand o sa ajung acolo? O sa fiu atat de suparat ca nu posed reteta originala de vin cu scortisoara ca nu o sa ma mai intereseze nimic.:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

