>Flori de lut (II)

Standard

>

5 responses »

  1. >@Pato Basil, multumesc frumos🙂 :D@riendespecialIn cazul meu, nu stiu cat e talent si cat ambitie (tocmai pentru ca mi-am dorit de mica sa pot face o mie de lucruri – desen, muzica si alte arte). Ma bucur ca iti place🙂 @StanddowncafePoate am sa onorez provocarea ;)) Desi mi se pare ciudat.. am avut o singura tentativa de autoportret si a iesit ciudat. Ma rog.. aveam anumite cerinte impuse, dar oricum. Nu mi-a placut🙂 Poate ma ocup in vacanta, ochii sunt interesanti de desenat. Unde anume ti-ai tatua ochii ? (nu pe pleoape sper) :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

