>Stargate Universe

Standard

>

A fost o sǎptǎmânǎ ciudatǎ pentru mine. Am avut constant senzaţia cǎ sunt cu un pas în urma timpului, cǎ alerg dupǎ el şi nu îl pot ajunge. Faptul cǎ nu am realizat tot ce mi-am propus mǎ întristeazǎ acum. Îmi doresc o pauzǎ, una realǎ, de la aproape tot şi de la aproape toţi. Aş vrea sǎ îmi închid telefonul şi sǎ mǎ scufund în linişte fǎrǎ a se panica nimeni cǎ am pǎţit ceva.
Am fost la extreme. Alergam într-o veselie dintr-un loc în altul, sǎream de la o activitate la alta, pânǎ pe la ora 17, când bateriile mi se terminau şi, fie cǎ îmi convenea fie cǎ nu, trebuia sǎ iau calea patului. Când propriul organism mǎ condamnǎ la a sta doar, încerc sǎ fac o serie de lucruri pentru care nu am timp de obicei. Lucruri pentru mine.
Sǎptǎmâna aceasta m-am rǎsfǎţat cu Stargate Universe. Sincer, nu aveam de gând sǎ îl urmǎresc prea curând, având în vedere cǎ abia are un sezon complet, al doilea fiind în curs de fabricare. Pe lângǎ asta, nu credeam cǎ îmi va stârni interesul. Battlestar Galactica rǎmâne serialul meu preferat, chiar şi spre uimirea mea, iar Stargate Universe are potenţialul de a se apropia uşor de clasament. Seriile vechi, recunosc, nu le-am vǎzut. Cel puţin nu în ordine cronologicǎ, nu în totalitate. Pe vremea când vizionam cutia numitǎ Tv mai des şi, întâmplǎtor, dǎdeam peste Stargate, mǎ uitam. Noua serie este mai.. realǎ, parcǎ. 
În câteva episoade, actorii au jucat absolut minunat. Interacţiunile dintre personaje sunt construite foarte bine. Au spart un anumit clişeu de asemenea. Aici chiar rǎmân anumite personaje ,,în urmǎ’’ – sunt pǎrǎsiţi pe o planetǎ sau alta, fie cǎ e alegerea lor, fie cǎ devin un sacrificiu necesar, fie cǎ mor. Nu spun cǎ îmi doresc aşa ceva de la un serial, dar cam aceasta ar fi realitatea într-o astfel de situaţie. Nu toţi fac faţǎ cu brio. Deşi uneori eşti doar pǎcǎlit cǎ personajul tǎu preferat e pierdut, pentru cel puţin unul/douǎ episoade simţi dezamǎgirea accentuat. Te bucuri când dr. Rush gǎseşte o cale de salvare în ultimul moment sau când, eforturile susţinute şi perseverenţa lor dau roade. Situaţiile cu care se confruntǎ personajele sunt de la cele mai banale (ex antipatia reciprocǎ dintre col. Young şi dr. Rush) pânǎ la cele mai inedite (ex mici paraziţi extratereştri ce provoacǎ halucinaţii). 
Asearǎ am vizionat ultimele episoade ale primului sezon. Totul a rǎmas mult mult prea în suspans. M-am bucurat enorm cǎ am reuşit sǎ încep sezonul 2, cǎci în caz contrar nu aş fi reuşit sǎ adorm împǎcatǎ.
Aşadar, iatǎ-mǎ cuceritǎ din nou de un serial sf. Încep sǎ dezvolt o pasiune pentru poveşti interspaţiale?

9 responses »

  1. >Hei inca nu ai invatat lectia? Lasa sa vina totul de la sine, tine capul sus si priveste inainte. Imi pare rau sa citesc randurile de mai sus, dar te inteleg perfect iar starea asta trebuie sa treaca. Mai sti ce vorbeam acum o saptamana sau doua? Sa punem stapanire pe viata noastra. As vrea sa iti citesc niste randuri in care iti descri veselia din suflet, pentru ca tu ai un dar de a-ti exprima starile sufletesti iesit din comun. Cand esti suparata sau trista il faci pe cel care citeste ce ai scris sa traiasca acele momente, insa cand scri ceva vesel radiezi.Cat despre Stargate… mie nu prea imi plac serialele. Am vazut si eu cateva episoade pe vremea cand era pe antena 1 parca, dar nu am reusit sa il urmaresc pana la sfarsit. Imi plac filemele artistice, dar ca film este super realizat.

    Apreciază

  2. >Ar trebui sa te mai menajezi draga mea si asa spuneai ca esti putin slabita asa ca ar fi cazul sa te gandesti si la sanatatea ta. Bine inteles nu poti sa neglijezi facultatea dar incearca macar sa combini cat mai bine odihna cu scoala… ca degeaba muncesti ca un robot ca sa "cazi" si sa nu te mai poti bucura de viata cum se intampla mai nou peste tot, lumea isi ia 2 joburi…trist.

    Apreciază

  3. >Stiu ca nu esti convinsa ca Iulia ti se potriveste. Dar Maria ce spui? Maria e putin mai sensibila . As fi vrut sa te incurajez, ca si ceilalti..dar iti voi spune tristul adevar : Lucruri pentru tine vei mai putea face, asa cum iti doresti…cam pe la pensie. Si eu imi doresc un hobby. Mi-ar fi placut sa am timp sa colectionez timbre. Asta presupune constant un drum pe la o filatelie , care nu mai e aproape, presupune zilnic macar doua ore alocate…de unde ? Dabia am timp sa imi fac dusul zilnic si sa halesc ceva. E drept ca timpul meu liber e umplut acum de o minune de un an si 2 luni…dar lucruri efectiv pentru mine voi ai face la pensie🙂

    Apreciază

  4. >@CaduÎnvǎţ mai greu unele lucruri, mǎ simt tare copleşitǎ de toate, însǎ ştiu cǎ va trece şi perioada asta. Am fǎcut deja câteva lucruri esenţiale pentru a mǎ ajuta🙂 Sǎ ştii cǎ nu sunt supǎratǎ/tristǎ… sunt doar obositǎ şi fǎrǎ energie. Dar sper sǎ îmi revin odatǎ, mi-e dor şi mie de partea mea veselǎ🙂 @Pato BasilDa… chiar am zis cǎ o iau mai încet şi cu facultatea. Eu vreau sǎ fac atâtea şi mi-e greu sǎ accept cǎ uneori pur şi simplu nu mai pot. Faptul cǎ dorm puţin cred cǎ e o problemuţǎ şi mi-am propus sǎ am grijǎ cu asta mǎcar, cǎci asupra acestui lucru am un minim control. Am observat şi eu cǎ tot mai mulţi îşi cautǎ şi al doilea job sau cautǎ soluţii suplimentare. Mi se pare cǎ e o stare generalǎ de obosealǎ şi stres în aer. Nu ţin minte anii trecuţi sǎ fii fost aşa. Poate doar mi se pare… @StanddowncafeMaria e numele mamei mele🙂 Nu pot rezona nici cu el, probabil din motivul acesta, am imaginea mamei mele în minte când aud numele. Este într-adevǎr un nume mai sensibil. Observ cǎ timp pentru mine am din ce in ce mai puţin. Adicǎ, am multe hobby’uri… îmi place sǎ citesc, sǎ sculptez, sǎ desenez. Chitara a rǎmas undeva în trecut, la fel şi alergatul în aer liber. Dacǎ în urmǎ cu doi ani aveam zilnic timp mǎcar pentru unele din ele, acum abia reuşesc pe sǎptǎmânǎ sǎ mai fac câte ceva. E frustrant. Nu vreau sǎ renunţ la lucrurile astea. De obicei, când am puţin timp liber, sunt mult prea obositǎ pentru a mai face ceva. Dar aici e şi sǎnǎtatea de vinǎ. Oricum, dacǎ îţi doreşti sǎ colecţionezi timbre… eu te încurajez sǎ începi sǎ o faci. Probabil nu vei aloca suficient timp, însǎ puţin câte puţin.. îţi aduce bucurie, chiar dacǎ nu e foarte mult. E mai bine decât deloc, cred eu. Scoţi minunea la plimbare, cǎtre o filatelie🙂 Nu cred cǎ va spune ,,nu”.

    Apreciază

  5. >Despre seriale@CaduEu am momente de febra cinematografica🙂 Sa stii ca la tv nu aveam nici eu rabdare sa urmaresc seriale. Insa, de cand cu laptopul, unele chiar imi plac, cu siguranta din cauza ca le vad cronologic, inteleg mai bine personajele, le vad de la inceput pana la sfarsit, deci au mai mult sens🙂 Sa incerci si tu, e o diferenta destul de mare😛 Insa am si momente cand nu imi trebuie sa aud de seriale. Pe toane functionez eu in domeniul acesta :D@StanddowncafeSeinfeld nu l-am vazut, decat la tv cand cum, deci nu se pune. E pe lista si el🙂 Cat despre seriale SF… nu as fi crezut vreodata ca imi vor placea. Insa atat Galactica, cat si SG Universe pun accentul pe uman, si nu pe sf. Bineinteles, cadrul e inedit, datele interesante, imaginatia zboara linistita. Dar imi plac deoarece surprind frumos relatiile interumane, reactiile lor in situatii neasteptate, sacrificiile pe care sunt nevoiti sa le faca etc. Stai linistit ca nu alienii albastri m-au impresionat :))

    Apreciază

  6. >@INTJL-am vizionat ieri🙂 Multumesc tare mult de recomandare. E un film relaxant, insa interesant deopotriva🙂 Ma tot intrebam si eu, pana spre final, daca doar ,,se joaca" sau spune adevarul. Interesanta ideea!!😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

