>Gânduri matinale

Standard

>

Cuvântul ,,matinal” mi-a devenit drag în dimineaţa în care am primit în dar un CD cu ,,sunete matinale” de la strǎinul meu preferat din acea perioadǎ. Era strǎinul matinal, omul acela pe care îl vedeam zilnic în drumul meu spre şcoalǎ. Spre deosebire de ceilalţi strǎini cu care eram familiarizatǎ dimineaţa, strǎinul matinal avea ochii lucizi şi vii. Sub aspectul gotic, ascundea o dozǎ de luminǎ pe care dorea sǎ o împartǎ şi cu un suflet de copil.
Am primit uimitǎ acest cd şi am ascultat sunete matinale. Muzicǎ… Am ascultat, doar atât. De atunci, pentru mine, întreaga muzicǎ se situeazǎ sub denumirea genericǎ de sunete matinale. Dimineaţa, muzica este superbǎ.
Este uimitor cum somnul ne încarcǎ bateriile, cum şterge chinurile sau bucuriile zilei precedente în aceeaşi mǎsurǎ în care le poate amplifica.
Am dormit.. conştiinţa s-a odihnit, a mai alunecat în uitare. Azi e o altǎ viaţǎ. Poate voi plǎti pentru pǎcatele din viaţa anterioarǎ, poate voi fi rǎsplǎtitǎ pentru faptele bune fǎcute atunci. Rǎmâne la alegerea mea însǎ ce fac cu viaţa de azi.

4 responses »

Lasă un răspuns

