Gânduri de searǎ. Don’t worry

Standard
Azi am ajuns la anumite concluzii interesante.
Azi am mâncat corn cu ciocolatǎ Oh la la ( 7 days?!). Cosmin mi-a recomandat sǎ o las mai uşor cu ciocolata, dar adevǎrul este cǎ mi-am dorit de mult timp sǎ mǎ îngraş puţin, deci Viva la Milka!
Între timp m-am decis cu ce mǎ voi îmbrǎca la bal. Din câte am înţeles ar trebui sǎ fie în stilul anilor ’20. That should be fun. Mai trebuie sǎ îmi fabric ceva cordeluţǎ cu pene. Doar o fabric, nu o voi purta. Ţin sǎ menţionez cǎ am decis rapid. 20 minute e ok, nu ?
M-am convins cǎ aparenţele înşealǎ – uneori descoperi lucruri plǎcute despre o altǎ persoanǎ, alteori observi aspecte nu tocmai simpatice.
Iar aceste rânduri se adunǎ într-o varzǎ. Gânduri de searǎ.
Aş vrea, uneori, sǎ pot fi mai deschisǎ cu oamenii. Dar am o lipsǎ acutǎ de interes în a lega prietenii şi a socializa. Cred cǎ voi dezvolta subiectul curând.
Dacǎ trag linie, sunt mulţumitǎ de prestaţia voinţei mele, azi. Sunt nemulţumitǎ însǎ de starea mea generalǎ de sǎnǎtate. Poate îmi revin totuşi la un moment dat. M-am sǎturat sincer.
Nu am nici o construcţie logicǎ a ideilor ce mǎ agaseazǎ la aceastǎ orǎ. Auditiv, sunt distrasǎ de Gossip Girl. Emoţional sunt distrasǎ…. de exagerat de multe aspecte. Presiunea pe care mi-o autoinduc nu mǎ ajutǎ, însǎ am speranţe – nu ştiu de unde. Şi e teribil de cald. S-au trezit deştepţii sǎ dea cǎldurǎ, iar de data aceasta caloriferul chiar funcţioneazǎ !!
Daaaa şi ador cântecul de mai jos !!!!!….  Trebuie sǎ îl ascult mai des. Imi aminteşte de unele lucruri importante.

3 responses »

  1. >poi ar trebui sa fii sociabila sa stii sa asculti si cand nu vrei sa poti sa dai sfaturi sa poti sa creezi si sa pastrezi relatii interumane( nu asta face parte din indatoririle viitoarei profesiei )

    Apreciază

  2. >Dox, nu era mare lucru de inteles. Ma bucur ca iti place melodia, acolo vroiam sa ajung 😀 Pato Basil, Stiu sa ascult, chiar foarte bine. In general, pentru asta si apeleaza oamenii la mine… pentru sfaturi. Insa ma refeream la sociabilitate dintr-o perspectiva mai superficiala. Cred ca voi scrie despre asta 🙂 Ceea ce spuneai tu este la un nivel mai profund, iar cu asta nu am probleme, din fericire 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

