>Flori de lut

Standard

>

De ce flori de lut? Pentru cǎ erau de lut… Eu doar le-am creionat. A fost primul meu desen în cadrul Cercului de Creaţie. Urmǎtorul pas ar fi fost prelucrarea lor în lut. Nu am mai ajuns la acea etapǎ (am fǎcut un popas lung la crestǎturi în lemn).
A fost o experienţǎ interesantǎ. Eram 15 persoane în salǎ şi desenam aceeaşi floare, dar din perspective diferite. Cu umbre, lumini, unghiuri şi creioane diferite.
Exact ca în viaţǎ. Privim toţi acelaşi lucru, însǎ fiecare vedem o variantǎ personalǎ. Oricât ne-am apropia de persoana de lângǎ noi, nu vom vedea niciodatǎ aceleaşi nuanţe de lumini şi umbre. Putem doar intui şi empatiza.

3 responses »

Lasă un răspuns

