>Tembelon si Halloween Party

Standard

>Dupǎ ziua de ieri sunt convinsǎ cǎ nu eşti om întreg dacǎ nu ţi se furǎ şi ţie telefonul. 

Îmi este o ciudǎ teribilǎ. Nu e vorba de obiect în sine şi de valoarea lui materialǎ. Putea sǎ fie şi un televizor. Telefonul era un cadou… şi sǎ zicem cǎ mǎ ataşez de ideea de cadou. Aveam salvate anumite mesaje primite/trimise pe care le reciteam uneori şi care îmi dǎdeau o stare de bine. Aveam fotografii şi muzici… şi mai ales aveam un progrǎmel drǎguţ de ,,paint” sau ,,draw” prin care nişte oameni simpatici mi-au lǎsat amintiri drǎguţe.
 Trecând peste, ziua de ieri nu a fost chiar dezastruoasǎ. Am pictat oameni de Halloween! Îmi place. Deşi m-am ales cu o durere de spate simpaticǎ, m-am distrat de minune parcurgând acest proces de transformare al omului de pe scaunul din faţa mea. Sunt mândrǎ oarecum de rezultatul final şi, în plus, am observat cǎ nu îmi place sǎ las ,,subiecţii’’ sǎ se inspecteze în oglindǎ decât în momentul în care am terminat de pictat.

Adevǎrul este, însǎ, cǎ nu sunt adepta acestei sǎrbǎtori, precum nici Valentine’s Day nu mǎ fascineazǎ prea mult. Dar este un prilej de a-mi relaxa spiritul pictând, mai ales cǎ diferǎ de ceea ce pictez în mod obişnuit (copiii nu au cerinţe aşa…. sinistre).
Insǎ dispariţia tembelonului m-a întristat şi experienţa mea halloweenianǎ s-ar putea sǎ se încheie înainte de 31 octombrie. Parcǎ nu mai vreau înghesuialǎ prin diverse localuri.

Update (pentru mine):    Iulia, nu vei mai picta oameni alcoolizati care nu stiu ce vor, care se clatina, se misca si au un comportament ciudat!

   

12 responses »

  1. >wow!!!! la ce desene ai facut pe fetele oamenilor chiar te rog sa fii adepta acestei petreceri, ai voie!!!!! :)Cat despre telefon, eu cand mi s-a furat cel mai tare am plans dupa toate numerele de telefon si dupa un filmulet cu un prieten cantand o melodie si prostinduse…

    Apreciază

  2. >@riendespecial, ma bucur ca iti place cum i-am pictat pe omuletii astia🙂 Ei au fost modele cuminti, mai ales baiatul din dreapta, a stat ca un sfant pe scaun😀 Ahm da… dupa astea imi pare si mie rau, amintiri adunate intr-un aparat asa micut si numerele de telefon, da. Am sa trec pe la orange, din cate am inteles se poate sa imi recuperez numarul si poate si numerele din agenda.. desi, nu stiu. Imi pare rau sa aflu ca si tu ai trecut prin experienta asta, mi se pare ca tot mai multe persoane o patesc. Cosmin, asta a fost una din zilele in care m-am si simtit talentata. In rest, sunt mai modesta si timida in a-mi acorda eu mie laude🙂 Multumesc de apreciere >:D< Update: sper totusi sa nu uit :))

    Apreciază

  3. >Mama ce tare!!! Nici mie nu imi plac sarbatorile astea improtate de peste "Prut", dar desenele tale sunt extraordinare, sunt super super super tari si chiar li se potrivesc. Da' chiar erau beti cand i-ai pictat? Eu le faceam si o sticla de ceva :))Cat despre telefon… nasol tare de tot, dar am auzit acum ceva timp la radio ca un hot de prin America a furat laptopul unui profesor universitar, iar hotul cu mult bun simt a returnat profesorului datele din laptop.

    Apreciază

  4. >@CaduNu, nu, nu! Ei erau fresh. Au fost numa' buni de pictat. In seara urmatoare am pictat oameni alcoolizati si ciudati (doar patru, dar mi-au ajuns!).Simpatic hotul respectiv, mai ca e demn de respect daca il comparam cu ceilalti tovarasi ai lui :)) Serios!

    Apreciază

Lasă un răspuns

