>Viaţa pe şantier

Standard

>

Sunt în şantier (nu ar fi rǎu sǎ fie şantierul lui eliade) = schimb culoarea pereţilor. Cred cǎ se numeşte zugrǎvealǎ. Mǎ bucurǎ faptul cǎ nu e Crǎciun încǎ şi fac asta din timp. Ce culoare? Toate culorile. ALB adicǎ.
Ideea e cǎ e varzǎ la mine aici. Şi mie nu îmi place varza, nici la propriu nici la figurat. Am spǎlat desenele de pe pereţi. Oo, da.
Azi am reuşit sǎ îmi pun la punct temele şi materia pentru Genetica comportamentului uman. Trebuie sǎ recunosc, genetica e de-a dreptul fascinantǎ! E dificilǎ, dar extrem de interesantǎ. Mâine mǎ ocup şi de Neuroştiinţe, aici prin şantier. De asemenea, încep sǎ citesc Charles Darwin on the Origins of Species. Am senzaţia cǎ îmi va plǎcea.
Tot din aria facultate: sunt încǎ la fel de entuziasmatǎ. Am gǎsit nişte caiete vechi, din clasa a VII-a, unde am realizat nişte desene drǎguţe ale celulei (implicit şi ale neuronului). Mâine le voi da cut (la propriu) şi paste (la propriu).
Pânǎ atunci, mǎ pun sǎ dorm, aici… în şantier.

3 responses »

Lasă un răspuns

