>Eroii fictivi ai copilǎriei

Standard

>

 Preiau fuguţa leapşa de la Miscellaneous. Copilǎria este unul dintre subiectele mele preferate şi am fost tare încântatǎ citind şi despre eroii altora din copilǎrie. Cred cǎ toţi ne amintim cu drag de filmele sau desenele pe care le urmǎream când eram ţânci. Şi sigur am visat toţi la un moment dat sǎ fim noi cei care salvǎm lumea sau un prieten.
   Am visat şi eu asta şi am pus în aplicare în jocurile mele de copil. Într-un fel de ordine cronologicǎ, eroii şi eroinele copilǎriei mele au fost:
Sailor Mercur – din desenele Sailor Moon. Nu m-am regǎsit în protagonistǎ niciodatǎ. Îmi amintesc televizorul ,,sport” al bunicilor mei la vremea respectivǎ: micuţ, alb-negru, cu un sonor abia sesizabil (pe care uneori îl mai repara bunicul pentru desenele mele). Aşteptam cu nerǎbdare fiecare episod din Sailor Moon. Aveam gaşca noastrǎ de copii visǎtori, în numǎr de 5, iar dupǎ vizionarea episodului ne adunam repejor şi ne jucam ,,de-a Sailor Moon”. Într-o perioadǎ, am trecut la Sailor Jupiter, mi se pǎrea mie cǎ e mai stabilǎ, mai puternicǎ. Însǎ am revenit fidelǎ la fata sensibilǎ, cu pǎrul scurt, albastru.
 Max, Dark Angel. Sau îngerul întunecat, cum ştiam noi atunci. Da, e Jessica Alba, pe vremea când nu o ştia prea multǎ lume. Nu cred cǎ era un serial tocmai indicat copiilor, însǎ nu îmi dau seama conştient sǎ fi învǎţat ceva negativ din el. Aceeasi copii visǎtori construiam jocuri de rol minunate, în care luptam împotriva unui duşman invizibil şi ne dovedeam a fi prieteni de încredere, ne salvam unul pe celǎlalt din cele mai întortocheate probleme. (ca aspect negativ: ne desenam câte un cod de bare pe ceafǎ cu ce apucam) 
Spiderman. El era eroul prin excelenta. Nu ma identificam cu el, însǎ mi se pǎrea tare simpatic. Cred cǎ tipul de umor, uşor ironic, mereu cu o poantǎ ,,în buzunar” l-a ridicat la rangul de erou preferat. Poate doar Wolverine l-a egalat în timp 
Rogue. Tipa asta era cam frustratǎ şi neînţeleasǎ. Nu ştiu exact ce îmi plǎcea la ea. Dar mi se pǎrea mega-puternicǎ, din toate punctele de vedere. Vroiam sǎ zbor aşa ca ea şi sǎ am puterea de a trece, asemeni ei, peste impedimentele vieţii
Leapsa e la liber… e un subiect tare dragut !

6 responses »

  1. >Oaiiii, uitasem de Rogue !!! Sa stii ca si ea mi-a fost tare draga, sora mea era cu Storm, eu cu Rogue😀 Ma bucur ca ai preluat leapsa si ca mi-ai lasat comentariu, chiar il consider si eu un subiect de care imi aduc aminte cu mare placere.🙂

    Apreciază

  2. >Ce tare, si eu imi aduc aminte de televizorul "Sport" din camera mea care mergea pe baza de palme :))… dar era rosu, cine mai avea TV Sport si rosu! Tin minte ca de cate ori lipseam de la scoala ma uitam toata ziua la Popeye sau la Captain Planet iar cand incepeau desenele strigam in gura mare "GOOOO PLANET!!!". Insa cel mai si cel mai mult imi doream sa devin Inspector Gadget. M-a atins oarecum articolul tau, mi-am adus aminte de multe tampenii din copilarie; tampenii in sensul bun al cuvantului. Mi-ai dat ceva de lucru, o sa-mi aduc aminte de lucrurile din copilarie.>:D<

    Apreciază

  3. >@miscellaneous11, nu m-am putut abtine!😀 Storm imi placea si mie, insa mi se parea prea serioasa, prea ,,adulta". p.s familia voastra avea doua ,,femei'' puternice pe vremea aia in persoanele voastre, nu ? :)) @Cadu, al bunicilor era negru, nah… mi-era drag si asa :)) Eu Captain Planet nu cred ca am prins sau nu imi amintesc, dar Popeye (cu spanacul lui cu tot, profitau toti parintii din plin pentru a-si indopa pruncii) si Inspector Gadgeeeet imi placeau si mie, ma amuzau teribil.Ma bucur ca articolul te-a facut sa arunci o privire la anii aceia, e etapa noastra de inocenta si merita amintita din cand in cand.Avea Gheorghe Gheorghiu un vers, cantat de un cor de copii: ,, Sa nu uitam vreodata ca am fost copii… (Viata nu ne iarta, din amintiri traim intr-o zi)"

    Apreciază

Lasă un răspuns

