>Primele impresii

Standard

>

Au trecut 2 sǎptǎmâni vesele, mai mult sau mai puţin, de când mi-am început renumita viaţǎ de student. Dupǎ o vacanţǎ lungǎ şi binemeritatǎ, în care relaxarea a fost scopul principal, încerc sǎ îmi impun un nou ritm, unul mai productiv şi mai organizat. Imi doresc însǎ din suflet sǎ nu accelerez iar într-un mod exagerat. Nu vreau nici sǎ am timpi morţi, dar nici sǎ ajung iar sǎ fac 3 lucruri simultan, nici unul la calitatea pe care mi-o doresc şi spre care aspir.
Aşadar, sǎptǎmâna aceasta mi-am alcǎtuit câteva listuţe, le-am notat frumos în eternul carneţel albastru şi cu aceastǎ ocazie, mi-am organizat şi creieraşul.
Am asteptat cu teamǎ şi nerǎbdare, cu emoţii pozitive şi negative în aceeaşi mǎsurǎ, începerea facultǎţii. Este clar o etapǎ importantǎ, nu facultatea în sine, cât desprinderea de liceu.
Dupǎ cum ziceam prin varǎ, am intrat la psihologie. Mi-am dorit sǎ ajung aici cam din clasa a 8-a. Dat fiind faptul cǎ mǎ plictisesc repejor de multe lucruri, iar psihologia a rǎmas un domeniu spre care am manifestat interes şi pânǎ în prezent, consider cǎ e alegerea cea mai bunǎ pentru mine, momentan.
Imi place, da. Sunt încântatǎ chiar. Avem în sfârşit posibilitatea de a ne purta singuri de grijǎ, de a deveni mai responsabili. Nu mai e nimeni care sǎ ne ţinǎ trena, sǎ ne dǎdǎceascǎ, sǎ ne sâcâie pentru prezenţǎ. Iţi iei viaţa în mâini şi decizi singur ce şi când faci. Nu esti obligat sǎ faci nimic, nu trebuie nimic. E decizia ta şi suporţi consecinţele, fie ele pozitive, fie negative.
Imi plac şi profesorii. Trebuie sǎ recunosc faptul cǎ de ei îmi era cel mai groazǎ. Am vorbit cu unele persoane înainte de a mǎ înscrie, mai mult sau mai puţin în cunoştinţǎ de cauzǎ. Persoane care au reuşit sǎ îmi inducǎ imaginea unui fel de ,,bau-bau’’ al UBB în ceea ce îi priveşte pe aceşti profesori. M-am lǎmurit şi cu asta. Da, se poate observa cu ochiul liber cǎ sunt exigenţi, cǎ au alte aşteptǎri – mai mari- de la noi decât avea profa’ de desen din liceu. Dar sunt oameni, categoric. Sunt oameni inteligenţi, cu un bagaj de cunoştinţe impresionant, de la care sunt convinsǎ cǎ fiecare va învǎţa câte ceva.
Îmi plac şi colegii, deşi nu îi cunosc deocamdatǎ. Suntem în jur de 360 anul acesta, împǎrţiţi în 4 grupe. Suntem mulţi adicǎ. Mi s-a dovedit un lucru banal, pe care l-am trecut cu vederea pânǎ acum, însǎ. Unii oameni au într-adevar acel ,,ceva” care îi face remarcabili. De douǎ sǎptǎmâni, am reţinut în mare cam aceleaşi feţe. Multe, cǎci am o memorie vizualǎ bunǎ – când vreau. Dar aceleaşi. Nu e vorba de cei care aratǎ bine doar, de oamenii ,,frumoşi”, ci de cei a cǎror individualitate are o amprentǎ asupra ochiului şi minţii umane, chiar şi în lipsa unei interacţiuni. Îmi plac colegii deoarece sunt atât de diferiţi unul de celǎlalt! Fiecare vine cu propria poveste de viaţǎ, pe care uneori îţi doreşti sǎ o poţi intui, alteori nu (misterul are farmecul sǎu).
Sunt mulţumitǎ şi de orar. Deşi marţi avem de la 8 la 18….luni am toatǎ ziua liberǎ, iar restul sǎptǎmânii e destul de lejer (2 ore miercuri si câte 6 joi şi vineri) sau foarte lejer în sǎptǎmânile fǎrǎ seminarii.
Despre materii şi altele, pe viitor 🙂
3 răspunsuri »

  1. >Interesant… multa bafta in aceasta noua etapa a vietii tale si fie ca acest entuziasm sa nu te paraseasca nici pana in ultima zi de facultate. :)In rest ce sa zic… chiar program fain, practic ai o zi in plus de weekend. 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

