>September Fest… sau ne-a lovit toamna

Standard

>E September Fest la Cluj. Am amintiri foarte placute legate de astfel de evenimente plasate pe platoul Salii Sporturilor, imediat langa Somes. Nopti nedormite, pline de energie, entuziasm si voie buna.
Poate e din cauza mea, poate doar am impresia, insa tinerii sunt tot mai fara vlaga. Mai blegi. Toata tara asta face lucruri in scarba? Nu pot sa nu compar cu ceea ce reprezenta un astfel de festival in anii trecuti. Era atata viata pe platoul asta! Acum s-au amplasat numeroase mese. Mai multe decat era cazul. In loc sa tzopaie la concert, tinerii adolescenti se tolanesc la mese cu berea, micii si gratarul in fata. Si staaaaau si staaau pierduti. Din loc in loc se mai aud rasete doar. As sari dar n-am cu cine.
Totusi, ma dor ochii teribil. Poate sunt impresii gresite

6 responses »

  1. >Hello ce mai faci bre?Cu siguranta nu sunt impresii gresite, cred ca sunt doar efectele tehnologiei care nu este bine stapanita de noi tinerii. Am fost acasa si am observat acelasi lucru pe care l-ai remarcat si tu in randurile de mai sus, tinerii nu mai sunt activi se distreaza stand pe scaun cu berea in fata, cand am stat cu niste tovarasi mai "batrani" si unii care erau mai mici decat mine. Tin sa specific ca ma distram de minune cu cei care erau mai mari decat mine cu 5-6 ani, in timp ce astia mai mici au luat bine mersi un loc pe bordura, si-au luat cate o bere in brate si se uitau la noi cum cantam "Amintire cu haiduci" sau melodia lui Sterian "Vino Doamne", melodii cu Liviu Vasilica, etc. si priveau in gol. La un moment dat unul din ei (17 ani) ii spune unuia "ba frate ce marfa…".Este un efect in masa din pacate, acum distractia consta in droguri bautura si "femei".

    Apreciază

  2. >@Cosmin, cred ca depresia aia despre care vorbeai tu intr-un articol e de vina, mai degraba decat criza…caci se mananca si se bea mult si bine, nu gratuit ;)) @Cadu, heeeei!😀 E foarte posibil ca tehnologiile astea sa ne transforme in niste generatii tot mai pasive. Eu observ si la cei mai tineri cu mult decat mine. Sunt tot mai inhibati sau mai snobi, nici nu stiu. La varsta de 10 ani replica ,,Bineeee… cum sa ma joc?!?! Dar ce, am 3 ani?" e putin exagerata. Si uite asa ajung la 17 ani sa fie niste legume emancipate. Ok, hai ca m-am turat🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

