>Dragutii de ei

Standard

>Imi sunt tare simpatici oamenii care imi dau programul peste cap. Cei care isi anunta vizita si nu mai apar. Cei care nu doar ca isi anunta vizita, dar au neaparat nevoie de tine sa le faci un tur prin oras (caci nu sunt de aici, ci de prin ceva comuna a judetului). Si te anunta ca toate astea se intampla dimineata la ora 7-8 cam asa. Te pregatesti asiduu sa ii astepti, ca apoi sa strabati magazinele marelui oras in cautarea unor lucrusoare care pe tine nu te intereseaza azi.
Si nu mai apar. Incerci sa dai un telefon sa afli ce se intampla. Semnal prost, nu auzi ce vorbeste omul care se pare ca e pe traseu. Vine, dar nu mai stii daca vine si la tine. Si stai ca prostu’. Era greu ca indivizii sa dea un telefon in seara precedenta sa anunte schimbarile de plan. Poate dormeam si eu linistita.
Pur si simplu mi-s dragi acesti oameni.

9 răspunsuri »

  1. >Ce pot sa spun eu nu ma incadrez in tiparul asta, din contra urasc cand astept sa ma gandesc ca poate si cel cu pricina are aceleasi sentimente asa ca am ceasul mereu defazat cu 10 minunte inainte sa stiu sigur ca nu intarzii la o intalnire sau mai stiu eu.Dar am observat pe proprie experienta ca unii sunt dea dreptul nesimtiti(nativi)!

    Apreciază

  2. >@Pato Basil, sa iti pui ceasul cu 10minute inainte e o metoda buna. Exact pe principiul asta merg si eu: ma gandesc ca mie nu mi-ar placea sa fiu in situatia data, deci nu fac. Ma enerveaza faptul ca nici macar un telefon, un sms acolo, nu se deranjeaza sa trimita, ca sa stiu la ce sa ma astept. E foarte greu sa ai bun-simt 🙂

    Apreciază

  3. >Astea-s doar cateva din cele mai urate faze.Doamne ajuta-mi sa le evit cat pot! Eu una pe cand ajung domnii,daca mai ajung,sunt calma.Ma calmez repede. 🙂 Partea proasta e ca nu pot adauga privirea aia plina de repros si mustrare,alaturi de tonalitatea aspra a vocii. Sa se simta si ei,iar mie sa nu-mi mai vina cu faze din astea. Vazand ei ca nu am draci,la modul serios,si nici priviri cu flacari,se gandesc ca le merge cu mine si asa. Al naibii punctualitate a romanului.

    Apreciază

  4. >@oanateodorapop, cred ca asta e problema si cu mine. Vesnic amabila. Trebuie sa scoatem si noi fum pe urechi si sa bombanim nervos. Sunt chiar urate situatiile astea, poate chiar ai altceva important de facut. Se cred buricul pamantului, altfel nu imi explic. Eu si daca stiu ca voi intarzia 5 minute, anunt. (parca asta era unul din rolurile telefonului mobil) 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

