>Bagaje.

Standard

>

Nu mi-a placut niciodata sa fac bagaje. Mereu uit cate ceva, mereu pun lucruri inutile, mereu am nevoie de ceva de pe fundul bagajului. Insa am abordat strategia de baza. Lista. Sunt mai linistita, am bifat ce am pus deja in bagaj, am incercuit ce mai trebuie sa cumpar, au ramas doar cateva lucruri de pus la gramada. 

In 10 ore merg catre Roma. Emotii? Parca. Nostalgie? Da. Bucurie si tristete. Doar doua saptamani lipsesc. Dar stiu ca imi va parea o eternitate. Dorul ma va trage inapoi…   In asemenea contexte imi dau seama de ce e internetul sau telefonul asa util omului. 

Si apoi drumul e lung. 24 de ore voi fi in agonie. blah.    Revin. 

One response »

Lasă un răspuns

