Inapoi la Cluj. (de prin Brosteni)

Standard

M-am intors pentru o scurta perioada in Cluj.   Sunt fericita, de doua zile incoace. Simt liniste, multumire si iubire. Lumea e mai frumoasa, asa.. brusc. Am mai avut astfel de momente, astfel de stari sufletesti.. dar parca niciodata nu m-am bucurat asa de ele. E interesant cum intreaga perspectiva asupra lumii se schimba in functie de trairile interioare.

Am descoperit o ciocolata la fel de buna ca Milka, insa nu i-am retinut numele. E ceva… nemtesc (?) cred.

In Brosteni a fost o vreme interesanta. Temperaturi foarte ridicate in timpul zilei (toropeala ! ) si furtuni grozave noaptea. E una din cele mai dragute amintiri de acolo. Ieseam la plimbare seara, in jurul orei 7 sau 8. Imediat incepea sa urle vantul, o ploaie de vara, calda punea stapanire rapid pe muntii din jur. Pe la 10 era bezna (strazile sunt iluminate doar de la 10 juma’ incolo). Intunericul era intrerupt de fulgere. Uneori puteam sa observ fiecare firicel electric al fulgerului in parte, alteori cerul se lumina in intregime. As fi topait de entuziasm, insa lui Andrei fulgerele ii trezeau o amintire dureroasa. M-am abtinut.

            

Apoi am cunoscut cel mai dragut catelus!

               

                      

Cam atat momentan. Mi-e somn…

One response »

Lasă un răspuns

