>vacanta…

Standard

>

ok, deci imi iau vacanta.  De la oras, de la stres, de la alergat, de la haosul din acest laptop, de la nopti nedormite. Implicit si de la blog, caci nu imi iese faza cu ,,hai sa fac o mie de lucruri in acelasi timp”. Nu ca nu m-as descurca, doar ca nu sunt prezenta spiritual in totalitate in niciunul din cele o mie de lucruri.

Asadar, revin cu forte proaspete intr-o saptamana (hai doua). Imi voi imparti timpul cu oameni dragi, voi face toate lucrurile alea importante pe care le aman doar pentru ca nu sunt la fel de urgente ca restul, imi voi acorda timp mie. Mi-e dor sa stau eu cu mine, sa ma cert, sa imi surprind ganduri ciudate,  infiltrate subtil printre cele pe care le cunosc deja mult prea bine. Voi merge in Valea Ierii (aici, prin Cluj), iar apoi voi trece vesela Carpatii, spre Moldova. 

Nu ma opresc si din citit, insa – am incepute 3 carti si multe bloguri🙂   

3 responses »

Lasă un răspuns

