>Crestaturi in lemn – blazon francez

Standard

>Cel mai reusit cadou e cel care are o semnificatie aparte atat pentru cel care il primeste, cat si pentru cel care il ofera. Ceva simbolic.. ceva caracteristic. Ceva din suflet. Ceva sincer. 

De data aceasta, lemnul a fost tare si incapatanat. Desi ca suprafata nu a fost mult de sculptat, toata treaba asta a durat mult. Eram contra-cronometru. Aveam la dispozitie doua saptamani sa duc la bun sfarsit masca realizata pe un platou tip blazon. Ziua lui de nastere se apropia rapid. Nu mai aveam asa mult, dar s-a intamplat ,,tragedia”. A fost o fractiune de secunda. Dalta nu a vrut sa cresteze lemnul, si datorita fortei aplicate, a ricosat… in degetul meu. Profu’ Ilarion mi-a prins rapid degetul in mana lui, sa opreasca sangerarea. Insa m-am panicat si mai tare, dat fiind faptul ca nu imi mai simteam degetul, iar acum nici nu il prea vedeam. Bibi a inceput sa se agite, Gianina s-a albit la fata. Atunci am vazut nota de comic a situatiei. 

A trecut un an si inca mi-e amortit degetul. Asta ma irita uneori, cum ar fi cand curat cartofi. Azi m-a deranjat in mod special. 

Cadoul a ajuns cu o luna mai tarziu. Cand am reusit sa sculptez iar linistita. Am de zece ori mai multa grija acum. 

Morala:   O fractiune de secunda schimba multe lucruri. O clipa scurta de neatentie poate avea consecinte nedorite.

Sunt multumita insa de ce a iesit. Stiu ca acest cadou a adus multa bucurie si sunt tare mandra de asta. Masca-blazon a luat avionul spre Franta, iar acum sta la loc de cinste intr-o cabana unde spiritul artistic si liber este la el acasa. 

         

         

                  

2 responses »

  1. >Da ! A meritat din plin. Nu regret, a iesit ceva frumos si sarbatoritul a apreciat si s-a bucurat enorm cand l-a primit, mai ales ca a ajuns cu intarziere si nu se astepta. Tot raul spre bine😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

