Standard

>

Am fost ca o furnicuta ziua trecuta. Harnica si sprintena. Nu stiu de unde am mai gasit energie. Stimulii ce imi pun in functiune motivatia intrinseca imi sunt inca destul de vag cunoscuti – cu unele mici dar importante exceptii. Oricum, m-am inscris la facultate. Asta, bineinteles, dupa ce am fost la liceu dupa diploma de bac, acte de studiu etc. Nu a durat prea mult. Mult mai putin decat ma asteptam, ce-i drept. Ma gandeam ca voi sta in suferinta la cozi imense pretutindeni. Am avut noroc.  Astept ziua de miercuri. 

Asadar, am venit vesela (…dar mai putin entuziasmata), spre casa. Am avut o ora la dispozitie sa mai citesc cate ceva din legislatie. La 4 am fost prezenta la scoala sa imi dau ,,sala” cum zice lumea. Nu, nu la politie. Acolo, la scoala.  De scoala de soferi vorbesc.. Am fost, am dat… de vreo 15 ori :))  Nu sunt chiar asa dezastru precum suna. Insa timp de 2 ore m-au tinut acolo la calculator sa tot dau. In timp ce ei.. povesteau sau ceva. Dupa 0 ora jumate nu mai vedeam bine ecranul. Nici conexiunea la net nu era prea buna. Mai aruncam cate o privire pe fereastra pana se incarca imaginea.. Mi-am scos dosarul oricum. Asta a fost partea usoara, cred. 

Mai am o lista infinita de lucruri cretine de facut vara asta, insa incerc sa mi se le scot din minte. Le-am scris pe foaie, ma voi ocupa de ele. Dar nu le mai vreau in mintea mea. Poate am pitici pe creier, insa mereu lucrurile nefacute, care asteapta sa fie rezolvate, au fost un factor de stres pentru mine. Nu sunt linistita pana nu rezolv totul.    Acum, insa , vreau sa mi le sterg din minte. 

Momentan, ma pregatesc psihic pentru ziua de maine. E rau cand depinzi de alti oameni… teribil, groaznic. Mereu am crezut ca daca vreau ca un lucru sa fie bine facut, sa il fac eu – singura, dupa propriile reguli, in propriul ritm.  

Azi am simtit liniste. Si relaxare. Dupa mult timp. Mi-e sufletul usor… aproape levitez/debitez.   🙂   Voi sarbatori asta cu doua nectarine, semi-coapte – sunt tare bune asa! 

2 responses »

  1. >E la fel ca vara mea de dupa a 12-a. O sa vezi, cand termini cu toate, vei simti o usurare teribila. Si multumire. Pana cand ajungi la facultate si-ti dai seama ca iti lipseste liceul. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

