>mormoloc mov beat cu pistrui albastri numit bestie, indragostit de fluture capos rosu

Standard

>Am descoperit recent un IMVironment tare dragut la yahoo messenger. Poate sunt in urma tare  sau ceva, dar niciodata nu am acordat atentie respectivelor ,,accesorii” ale mult iubitului mess. Asadar, din entuziasmul descoperirii, impreuna cu un amic, am imbratisat tehnologia si arta, daca se pot numi asa niste idei ciudate ale unor oameni obositi, dar entuziasmati. Un mic rezultat : 

    

2 răspunsuri »

  1. >Da… :)) titlul l-am dat la final. A fost dragut procesul, tot mai adaugam cate un element, eu – apoi amicul ce imi tinea de urat, cate o pata de culoare, mai stergeam, mai radeam. E interesant. Exista X si 0 ??? Noi ne-am jucat tot in Doodle.. linii strambe si iesiri din patratel, dar ok.

    Apreciază

Lasă un răspuns

