sfere de energie

Standard

O liniste ce zdruncina orice adiere. Am mai fost aici.. vreau sa trec. Ochii sunt inchisi, ei dorm. Insa spiritul rataceste speriat intre realitate si o alta dimensiune. Ce se intampla cu noi acolo in vis…? Parca ma rup in doua.. ma indrept in directii diferite, insa aflate in armonie. Dimensiunea aceasta e o extensie a mea. Ma pot cunoaste pe mine aici ? sunt tot eu sau cineva total diferit? uneori mi-e teama de mine aici. Nu am limite. Sunt imorala, dar inocenta. Nu trebuie nimic. Sunt  puternica, dar atat de speriata.

Controlez acum lumea asta. Copilaria mi-a fost umbrita de tenebre si spirite monstruoase ce ma acaparau de indata ce pierdeam contactul cu realitatea. Dar am cunoscut aici si ingerii. Lumina pura, lumina calda ce mi-a cuprins sufletul si i-a dat puterea de a fi inocent. Acele entitati cu zambet de copii. M-am intors la realitate si i-am vazut pretutindeni. Trebuia doar sa deschid ochii. Lumea nu e plina doar de monstri cu ranjete hidoase si suflete murdare, ci si de ingeri. Prapastia dintre lumea viselor mele si realitate sunt eu. Azi-noapte, indata ce spiritul s-a hotarat sa se lase condus departe de realitate, am incercat sa construiesc un pod peste mine. La noapte, voi incerca din nou.

Ceva atat de frumos poate fi daunator ? O sfera de energie… poate exploda. Nu vreau sa cred asta.. visul meu poate fi distrus de o sfera magica, o pot cuprinde in palma. E atat de frumoasa ! Insa renunt la ea, o las sa alunece in gol. Acolo nu va rani pe nimeni. Sferele de energie continua sa apara. Mi-e teama de ele, nu vreau sa ii raneasca pe ei . Dar sunt atat de frumoase ! ochii mei se indreapta nerabdatori inspre urmatoarea sfera.. si urmatoarea.. si urmatoarea.. Le las pe toate sa alunece in vidul ce s-a cascat langa mine.. Ele continua sa vina..

                Cum se termina visul asta ? Sunt chiar eu aici ?

(sursa foto : deviantart.com )

Lasă un răspuns

