biscuiti in loc de popcorn

Standard

cred ca mi-am pierdut abilitatea de a fi sincera. undeva pe drum, nu stiu, nu cred ca imi pasa momentan. cred ca trec prin ceva depresie stupida. si prin ceva caderi masive de calciu, magneziu, fier si ce mai este (sau nu este). cred ca nu am cu cine vorbi – dar mint iar. am cu cine, dar nu mai vreau sa vorbesc cu nimeni. cred ca sunt jalnica stand la 2 noaptea si scriind aiurea aici. tot singura vorbesc. nici macar eu nu ma mai ascult si nu mai imi pasa de mine. am invatat sa ma mint frumos, sa zambesc contagios si sa visez. superficial. totul e acolo. am aruncat doar flori frumoase peste. probabil ca joi o iau de la capat, voi zambi din nou, ca e faina viata.

ce e de facut inca 5 ore ? cum sa imi fac mintea sa taca? sa nu ma mai aud, ca nu sunt curioasa ce am de zis. as iesi la o plimbare daca nu as risca sa fiu atacata de ceva oameni ai strazii, ca sunt la moda ei prin cartier. Doaaaamne! ce pustiu si galagie e in mine. in acelasi timp. cum?!?!?!   sper sa nu devin o piatra.

trebuie sa imi dezvolt o obsesie sau un viciu. sa ma pierd in el in momente din astea.   Cica te regasesti pe tine in momentul in care te pierzi (am citit asta undeva). Cum?!?!?! ca eu ma tot scufund de multa vreme. si chiar nu ma regasesc. am impresia ca nu mai am ce regasi.

E al treilea biscuite ce se rupe. Renunt

One response »

  1. >Tocmai scrisesem ceva frumos dar nu stiu ce mama lu' proces verbal am facut de am dat close la IE si am pierdut ce scrisesem. Cred ca am expirat din cauza caldurii si am luat-o razna.Fuck…. scuze nu am vrut sa spun asta dar… dude chiar ma atins la coarda sensibila. Nush de ce dar de cateva zile "Doaaaamne! ce pustiu si galagie e in mine…" e valabil si in mine. Esti tare sa mor io'. Sa nu te sperii ca zic asta, dar sa mor de nu esti tare, nu renunta scri frumos chiar daca esti suparata si lasa viciile, doar trage putin aer in piept, apoi expira, inspira, expira si vezi rezultatul. Daca nu da rezultate vorbeste cu cineva, de preferat cu cineva care te intelege sau care are sau a avut aceleasi trairi ca numai asa poti iesi din starea de fapt.Viata este frumoasa ca femeia, evident la varsta a treia….Si totusi daca nu ai cu cine vorbi uite id meu: cadu.catalin@yahoo.comLa ce facultate vrei sa intri?

    Apreciază

Lasă un răspuns

