Inceput de drum..

Standard

Ultima suta de metri… Ultima saptamana de liceu…  (cred ca luni tre’ sa imi dau ceva proba la sport, deci la modul practic chiar e ultima suta de metri din liceu). Ce sa zic, am ajuns aici epuizata. Nu stiu daca o fi agitatia cauzata de cerintele anului asta in sine, sau m-au doborat toate restu’. Cred ca ambele. Cert e ca nu mai am energie. Ar trebui sa dorm mai mult – 4 ore pe noapte nu cred ca e suficient.    Poate regret ca nu am trait mai din plin anul asta, alaturi de colege.. Da’ ce sa fac? e greu sa aduci 28 de femei pe aceeasi lungime de unda, chiar si pentru o zi.

Am scris in albume. ,,Dedicatie”. Nu as fi crezut, dar chiar am pus suflet in tot ce am scris acolo, pentru fiecare in parte. Ma bucur ca nu a fost un efort – a fost chiar usor – sa scriu ,,dedicatia” respectiva cat mai individualizat. Imi dau seama ca dupa 4 ani, am reusit sa le cunosc asa putin, dar totusi in detaliu pe fetele astea. E surprinzator cum ne aducem aminte gesturi, cuvinte, balbaieli, glume, culori si trairi..

Au fost atatea certuri, barfe, invidii, rautati, urlete, taceri si ironii, toate insirate pe acelasi fir cu bucurii, incredere, prietenii, zambete, hohote de ras, excursii si relaxare. Ramanem cu amintirile, noi alegem care. Eu aleg sa raman cu cele frumoase.. Am invatat deja din cele urate, le pastrez pe cele placute aproape de sufletul meu.

Saptamana viitoare parasesc definitiv ,,celula A”. Mi-a fost draga, dar trebuie sa merg mai departe. Incotro?

Maine imi pregatesc sonetele. Poate incep sa ma gandesc mai serios la bac’ul ce se apropie repejor.

As vrea sa imi iau lumea in cap.. Sa imi iau un rucsac in spate si sa plec. In lume, prin paduri, prin orase… nu stiu. Doar sa plec.. sa fac din clipa asta, o clipa frumoasa.

Si pentru ca am fost dezorientata un an intreg, de azi recuperez. Chitara, sculptura, carti uitate pe raft, vreo 10 desene incepute si pierdute, antrenamente, si cel mai important : oameni dragi si rataciti… Am uitat ce bine e sa ne avem unii pe altii. Sa stim ca putem vorbi, ca ne putem vedea, putem oferi o imbratisare, un zambet si mai multe vorbe bune.. Sa facem brain’storming pentru a gasi solutii la problema unui prieten.

2 responses »

  1. >Cand am terminat liceul, parca simteam un gol in stomac. Daca as fi fost exmatriculat in ultimele zile astfel incat sa repet anul, nu as fi avut niciun regret.Dar apoi, la facultate, dupa vreun an, mi-a trecut dorul. Fiecare perioada are farmecul ei. De fapt, cred ca o sa-ti placa mai mult facultatea…

    Apreciază

  2. >In ultimele 2 luni cam asa.. parca abia asteptam sa se incheie anul. Sa termin. Nostalgia m-a cuprins abia in ultima saptamana de scoala. Sper sa imi placa si facultatea, mai mult. Caci ai dreptate, fiecare perioada cu farmecul ei si e frumos cand poti aprecia toate clipele la momentul prezent 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

