Slobozia

Standard

Orasel micut. O cunostinta de acolo mi-a spus: ,,nu e nimic de vazut/facut aici”.    

Si totusi, au un muzeu simpatic: 

Exista la periferia orasului un fel de ferma.. Nu retin numele, ca de obicei🙂 Oricum, au acolo teatru de vara – amintiri placute pe scena respectiva. SI cum sa nu fie nimic de vazut? E turnul eiffel in miniatura !!! simpatic tare:

Si e liniste. Liniste. In 10 minute maxim ajungi in centrul orasului, oriunde te-ai afla, circuland pe jos bineinteles. In principiu, nu te poti rataci. A fost o saptamana frumoasa acolo, daca trecem cu vederea anumite conditii de cazare bineinteles, dar asta nu are legatura.

7 responses »

  1. >Super tare, eu stau la 60 de km de Slobozia…. bine acum sunt in Craiova fiindca aici studiez. E super orasul dar pacat ca nu prea este exploatat. Scuze ca nu am mai pus pozele ce le-am promis, cu desenele fluorescente, dar am fost neovoit sa ma mut, unde m-am mutat nu am avut internet(bine nici acum nu am eu, fur si eu de la cineva). Astazi am terminat de aranjat totul in "garsoniera" si pun niste poze facute cu telefonul (se vad cam nasol)

    Apreciază

  2. >n-aveam idee ca esti de prin zona🙂 m-am simtit bine acolo, si ai dreptate, ca nu e pus in valoare, chiar are numeroase aspecte placute. Am fost impresionata pana si de bancutele din parc.. imediat ma mut pe blogul tau pt desene😀 p.s : shhhh… nu mai spune nimanui ca furi net😛

    Apreciază

  3. >Nu mai spun merg pe burta ca e apa mica. Da, sunt de din Harsova, un oras istoric, cu multe povesti, legende si descoperiri, care la fel ca Slobozia nu prea este (deloc, deloc) valorificat si exploatat.Daca te intereseaza istoria iti las un link unde am pu un mic articol despre Harsova.http://caducatalin.blogspot.com/2009/06/orasul-constuit-peste-o-cetate.htmlNu vreau sa fac spam, dar cine stie, poate ajungi vreodata pe acolo si o sa sti o farama din istoria locului.P.S. Frumos numele nou ales!

    Apreciază

  4. >Heeei, Slobozia e mandria judetului Ialomita! Cum sa fie doar un orasel micut?😛 Turnul in miniatura a fost facut de un miniboier din zona in complexul Paradis (parca ii zicea) Are mai bine de 10 ani de cand e acolo. Olimpiada s-a tinut la liceul Mihai Viteazul? Iar muzeul banuiesc ca e Ionel Perlea.

    Apreciază

  5. >@AlbertNu te oftica, comparativ cu zarva de aici, mi s-a parut mititel si linistit🙂 Sa inteleg ca si tu esti tot de prin zona respectiva. Deci Fetesti, Ialomita? S-ar putea ca olimpiada a fost la M. Viteazul – imi zbarnaie ceva cunoscut prin capatana. Numele muzeului chiar nu il retin. Nu prea retin nume..😛 E frumos complexul respectiv, intreaga zona din jurul turnului, de altfel. Sper ca cei din oras profita din plin de loc… e linistitor. A! Si este un parc frumos, pe langa ceva biserica/catedrala. Mi-a placut cum era amenajat🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

