atestat. aproape gata

Standard

Adevarul e ca simt o oarecare satisfactie… E munca mea. Mi-a secat atatea energii si am depus asa mult efort pentru asta, incat mi-era teama ca voi termina si nu voi avea nici cea mai mica satisfactie. Ma bucur ca nu e asa, ma bucur enorm de mult.

Da… atestatul meu se numeste „Impactul face paintingului in jocul de rol la prescolari”. E o tema tare draguta, macar stiu despre ce vorbesc. Am exercitiu la asta. Cred ca e cea mai draguta tema pe care as fi putut sa o aleg. Si totusi a fost asa greu, si inca nu e gata definitiv.. mai trebuie sa finalizez partea de cercetare: chestionare, experimente, studiu de caz si interpretarile lor. Mai am o saptamana la dispozitie, timpul e putin, dar ma descurc. As putea sa traiesc din asta, sa pictez copii. Satisfactiile sunt numeroase.. de la starea de relaxare pe care o am cand pictez pana la zambetul si licuricii din ochii piticutilor cand se vad in oglinda.

Cred ca merita tot efortul…

5 responses »

  1. >Ah, de cand nu am mai intrat sa mai vad un articol… dar iata ca am revenit! Super tare ceea ce vrei sa faci si vorba ta, chiar poti face bani din asta. Mult, mult succes in a-ti valorifica hobby-ul. Si mie mi-ar place sa fac painting😀, desenul este ceva ce ii place la nebunie pe langa muzica si tare as vrea sa vad "zambetul si licuricii" de pe fata copiilor.

    Apreciază

  2. >Bine ai revenit.. ! si mersi tare mult🙂 Daca ai vreodata ocazia sa faci asta, nu ezita, e o chestie tare draguta. Am pictat si oameni mari, dar nu se compara cu cei mici. Paradoxal, copiii au mai multa rabdare sa stea tintuiti pe scaun pana sunt pictati – cred ca tine de motivatia interioara, e ceva ce ii anima. p.s am observat ca ai absentat o vreme de-,,acasa" :p

    Apreciază

  3. >Eee ti se pare nu am lipsit prea mult de "acasa", am fost putin prin oras, dar m-am intors. O sa aduc o scutire pentru absente.Intradevar am lipsit cam mult timt, dar acum am revenit si sper sa nu mai lipsesc atat de mult. Am lipsit pentru ca nu prea am mai avut timp de stat pe blog, fiind foarte ocupat cu facultatea si cu alte tampenii, iar de relaxare am cam uitat.Cred ca am pe cine sa incerc😀 si sper sa nu iasa chiar urat :)). Nu ii lua in seama pe oamenii mari, ei au probleme sunt stresati si nu mai stiu sa se distreze. Au uitat ca atunci cand intri in pielea unui copil iti dispare orice urma de stres. In schimb copii ar astepta si o zi sa fie pictati… ah cat imi doresc sa fiu dinou copil la 6 ani!!! :))Intre timp m-am apucat de facut desene fluorescente, mie mi se pare o chestie super calumea, avand in vedere ca atunci cand sunt expuse la UV desenul parca prinde viata, e super. O sa pun si pe blog primele mele creatii.

    Apreciază

  4. >Ai revenit in forta deci🙂 imi place ce ai muncit tu acolo !Asa patesc si eu… ma pierd in tot felul de tampenii si lucruri nesemnificative defapt.. E aiurea sa cresti mare. Ideea e sa mentinem viu copilul din noi cu orice pret, nu conteaza varsta cronologica. (nu ma refer la imaturitatea de prost gust a unora) pricepi tu ce vreau sa zic :)) mi-e somn.sunt curioasa ce iese cu desenele tale uv – pe hartie am vazut ca ai talent cu duiumu'😀

    Apreciază

  5. >Sar'na pentr apreciere… si tu ai niste maini de aur. Asta este si cheia succesului in viata, sa sti sa menti viu copilul din tine, altfel daca te afunzi toata ziua in problemele de zi cu zi, care devin din ce in ce mai insuportabile nu faci decat sa iti piara pofta de viata.Promit solemn ca maine o sa poti vedea si cateva tampenii care mi-au trecut prin cap cu uv-ul.Si mie imi e somn:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

