romanul adolescentului miop

Standard

,,Aceasta e deosebirea intre mine si el: ca unul viseaza o fericire si o asteapta, iar altul se chinuie sa o ajunga, fara sa se gandeasca asupra ei. Iata o fraza stupida, care nu trebuie stearsa; ca sa imi aduc aminte mai tarziu cat de simplu se fac deosebirile la 17 ani”

,,Chiar cel mai bun prieten e un dusman in ceasurile grele. Atunci, trebuie sa ramai singur. Trebuie sa izbandesti sau sa fii infrant, singur.

,,Mi-am uitat sufletul, care sufera necunoscut de nimeni, si mintea, care se zbate dornica de ceea ce imbecilii din jurul meu ignoreaza pana si cu numele?”

,,A trebuit sa ma prefac trist pana seara. Sau, poate, sunt cu adevarat trist…”

,,Ce cautam eu? Sufletul meu. Unde? Si cum se poate recunoaste adevaratul meu suflet intre miile de suflete pe care le purtam in mine?”

,,Am sa-mi fauresc un suflet nou si am sa-mi poruncesc drumuri noi. Nu vreau sa mai fiu eu insumi”

,,copiii ma suparau, fiindca ma surprindeau iubindu-i”

,,Poate, la urma, pe inserat, cineva dintre noi doi va zambi…”

Lasă un răspuns

