A beautiful mind

Standard

         

Dupa mult timp, am decis sa vizionez si eu acest film. Nici nu stiu de ce am amanat. Poate pentru ca l-am gugaluit pe John Nash si nu mi-a placut ce am citit. Sau am fost mult prea trista si rupta de realitate in ultima perioada… deci am evitat cu desavarsire orice ar fi putut atenta la partea mea afectiva, psihologica, „spirituala”. Am vizionat numeroase filme de duzina, nici nu le mai stiu titlurile, imi amintesc vag trasaturile actorilor.

A beautiful mind…   filmul bate viata, in acest caz.  Russel Crowe nu m-a dezamagit. Pentru mine el a fost mereu un gladiator, dar a devenit un cu totul alt personaj acum.

Ce mi-a placut?   Faptul ca pare un film biografic obisnuit, te astepti sa il vezi pe Nash castigand mari premii (ceea ce se si intampla intr-un final, dar nu asta marcheaza). Daca vezi trailerul inainte, te astepti la anumite lucruri… pe care le si vezi.. (gen Ed Harris). Nimic din trailer nu tradeaza insa ce va urma. mi-a placut asta. De la jumatatea filmului incolo totul ia o intorsatura la care nu te astepti. Nu e genul de film cu schimbari de situatie, e chiar „lent”, dar eu cel putin nu ma asteptam ca lucrurile sa o ia in directia respectiva. Parea totul real…

     Categoric, mi-a placut cum a jucat Crowe. Am intrat in contact cu oameni care prezinta aceleasi probleme ca personajul lui Crowe si trebuie sa admit ca si-a interpretat rolul.. aproape perfect. Mi-a placut povestea de iubire, bineinteles, nu ma pot abtine🙂 Mi-a placut inteligenta lui Nash si modul realistic de abordare a intregii povesti..

Ce nu mi-a placut?… Poate a fost o idee prea emotionant. Sau sunt eu plangacioasa –    categoric sunt eu plangacioasa. La un moment dat, m-a plictisit – pe la mijlocul filmului, insa atentia mi-a fost recaptata rapid… cam atat imi vine in minte momentan la capitolul nemultumiri.

sunt entuziasmata!

              

Lasă un răspuns

