Crestaturi zdrenturoase

Standard

Nu credeam vreodata ca voi ajunge sa iubesc lemnul. ,,Treaba” asta mi se parea potrivita pentru bunicul meu.   Si totusi….  sunetul produs de dalta in momentul crestarii lemnului este unic.  In functie de muzicalitatea lui… poti prezice calitatea crestaturii.

Oricum..  revazand primele mele incercari, ma amuz😀   tare frustrant cand esti boboc.   Crestaturile profului erau perfecte, pe cand ale noastre… zdrente.  Rabdare, rabdare si iar rabdare !

A! si inca nu invatasem sa sterg totusi creionul cu radiera…

In stilul stramb al incepatorului  ^     (cred ca era defect lemnul )

6 responses »

  1. >"Prima lectie de sculptura" a prins forma. SUPER… cioc! cioc! Nici eu nu credeam ca vreodata in viata chiar o sa ma apuc sanatos de desen, dar de cateva zile m-a apucat un feeling trist si m-am apucat de desenat. Acum ma inspir din diferite desene, sper ca in viitor sa fac din capul meu.

    Apreciază

  2. >Vei face , vei face ! invatam frumos, pe rand. Intai reproducem, apoi imaginam🙂 Nici eu nu prea desenez din capul meu. Imi ies desenele destul de ok, daca am un model. Parca mi-e teama sa renunt la asta.Dar oricum, sa te tii de desen, daca iti place. Sa nu il lasi cand redevii vesel. E un fel de capcana. Mereu mi s-a parut interesant faptul ca simtim nevoia sa scriem, desenam, pictam, cantam, compunem.. cand suntem tristi.Multa multa bafta😀 poate ne arati si noua/mie ce a iesit din feelingul tau🙂

    Apreciază

  3. >@Anonim, cred ca tine de exercitiu. Nu m-am mai ocupat cu asta de vreo 3 luni, sunt convinsa ca in momentul in care voi incepe iar (a se citi ,,curand") voi avea aceeasi problema🙂 Cuiele nu sunt nici specializarea mea :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

