Prima lectie de sculptura

Standard

In urma cu 3 ani m-am inscris si eu hop-top in ,,Clubul de Creatie” al scolii. Intre timp am aflat ca e vorba de ,,traditii si mestesuguri traditionale romanesti”..blah. Nu aveam nici cea mai mica inclinatie sau interes pentru folclorul sau tezaurul romanesc. Scoala noastra incheiase un parteneriat cu Scoala Populara de Arte ,,Tudor Jarda”, de doua ori pe saptamana urmand sa vina un super-prof’ :)) – ma refer la faptul ca respectivul profesor preda mai multe mestesuguri.

   A avut loc un fel de selectie.. Din aprox 50 elevi cati eram la inceput… am ramas vreo 10 maxim. Am ramas, initial, pentru ca dom’ profesor Ilarion mi se parea un mos craciun simpatic si mai modern. Plus ca invatam de la el multe lucrusoare interesante legate de istoria artei, asa… off topic. Pe parcurs, ne-a ,,repartizat” pe mestesuguri, in functie de abilitatile noastre artistice, cum spunea el. Eu am aterizat la sculptura, mai exact la crestaturi traditionale romanesti in lemn – si asta pentru ca nu distrugeam varful daltilor, precum colegii mei mai nerabdatori. Baietii s-au apucat de olarit, iar noi, cateva fete, de sculptura.

   Testul rabdarii se da la desen : pe foaie, apoi pe lemn… si abia apoi se trece la actiune.

   Aici e ,,proiectul” (cum il numeste dom’ prof Ilarion) unei rame foto:

Lasă un răspuns

